.

Tycker inte om när folk frågar vad man ska gå på gymnasiet och sen när man berättar så säger dom bara okej eller att det låter bra.
Dom bryr sig inte, för er som inte har fattat det.
Dock så älskar jag när folk ställer samma fråga och sen säger emot eller överöser en med fler frågor :D

När vi var i Vinliden på femtio års fest och Anton frågade vad jag har tänkt gå på gymnasiet och jag sa antagligen media eller mode och textil, så var det så roligt att höra hans svar. Han tyckte att absolut inte media xD
Det roliga i det här är då att han jobbar inom media, han har spelat in bland annat Johan falk och nån säsong av salt ön. Men det han menar är att om man är intresserad och tror att man vill jobba inom media kan man lära sig lika mycket eller mera på egen hand och att det finns risk att man blir less på det om man både pluggar media i skolan och håller mycket på med det på fritiden.

Sen har vi Rickard som också är rolig att prata framtid med för han ställer fråga på fråga på fråga (;
Försöker få en att inse och förstå vad man verkligen vill.

btw jag håller på att bli sjuk.
illamående, kallsvettas och får typ halvt kräkningar och har jätte svårt att andas.
just ja och imorrn har vi en blääää eftermiddag med hk lärare och bild lärare borta på kurs.
Vikarie i bild så att man inte kan jobba på bild projektet som ska lämnas in vecka tjugo tror jag det är.
Hihi ska kanske ut och ta kort imorrn hur som helst om jag inte faller ihop
.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback