fredags mys ;D



cha cha~
Idag blev man glad när posten kom och man fick bilderna som jag hade beställ för framkallning. Beställde dom för två dagar sedan men dom tog emot beställningen igår för att jag beställde det så sent. Så jag tycker att det var grymt bra service att få bilderna en dag efter det att dom har tagit emot beställningen :D
Jag beställde 138 bilder tror jag det var från http://www.fujidirekt.se/index.asp dock så beställde jag ju självklart fel storlek på dom. Tog 11x 14 tror jag dom är istället för 10x 15 som jag skulle ha beställt.

Annars har man inte gjort så mycket idag, skulle fixa sommarjobb försent fast då var inte Anna som jobbar med att fixa allt där. Så jag har antagligen inget sommarjobb om inte mamma menade allvar med skogsplanteringen eller vad hon pratade om O.o

Nu ska man njuta av det sista av lovet och ha fredags mys ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback