I dont belive it is such a long time ago


Idag, eller tekniskt sett igår, har jag varit på femtio års fest! :D
och jag hade det helt underbart sköj 8D
träffat sånna som jag inte har tröffat på länge bland annat anton som jag sa till mamma igår att det nog va åtta eller tio år sedan jag träffade honom men hon trodde inte på mig förrän han sa samma sak idag xD
så nu ska man försöka prata så att vi kanske kan fara allihopa till marocko någon gång igen med tanke på att jag bara var tre år när vi var där med alla.
helt underbart att få träffa dom man har vuxit upp med men halvt tappat kontakten med <3
det var helt enkelt en underbar kväll i vinliden!

Imorgon eller senare idag ska jag vara duktig och mejla liljaskolan sen ska man planera och fara på öppet hus i umeå också och jag tror att jag skulle göra något till helgen men det är bara puts väck borta nu.
Det känns som om jag kommer lyckas sova bort den sista dagen på lovet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback