Nu ska vi se :D

Jag ska försöka att inte skriva på soclog därför att... bajs på det helt enkelt.
Det är något med det som blir fel typ.

Så jag ska försöka med blogg.se istället då jag har hört bra saker från bloggare som skriver här.
Jag har nästan nyss kommit hem, eller för lite mer än två timmar sedan kom jag hem.
Har varit hos Emma i två dagar.
Ena dagen blev det fina bilder ute i hagen med hästarna och sen lite mindre fina bilder inne i hennes rum när vi va trötta och skrattade ;D
Sen när vi skulle gå ner för att äta middag så hann jag bara säga att det var halt i trappen innan jag satt på rumpan och åkte ner för fyra fem trappsteg. Jag och Emma började skratta och alla i köket kom  springandes och vart jätte oroliga.
Det gjorde våran dag :'D
Dock så gick det inge bra för Emma när hon skulle rida men det gick inte bättre när vi kom in.
Vi gjorde som vanligt och somnade jätte oskönt, så jag fick ont i ryggen.

Den andra dagen blev det mera som hennes låtsas pappa sa påsklovs göra, ligga däckad hela dagen.
Vi såg någon film efter frukosten under tiden som vi väntade på att 7th heaven skulle börja sen skulle hennes mamma plugga så då gick vi upp till Emma rum och såg på tv med Lina.
Efter middagen satt vi och såg en svensk film som heter fjorton suger så försvann Emma när eftertexten började, hon skulle ut och rida. Men jag och Lina låg kvar och var duktiga eftersom att vi firade påsklov 8D
Dock så förstörde programmet dating in the dark våran kväll, eller våra liv, usch så äckligt!
Hängläpp!

Efter typ två timmar kom Emma tvärt in och jag och Lina sprang iväg för att äta av kladdkakan som Emma bakade efter middagen men som ingen fick äta av förrän hon var tillbaka. Dock så var det hennes mamma som sa det för Emma hade inget emot det xD
När vi hade fått våra bitar av kladdkaka satt vi i Emmas säng igen och fortsatte att se på tv när Emma blev sugen på mjölk och skulle gå ner för att hämta ett glas med mjölk.
Efter cirka femtio minut upptäckte vi att Emma var borta och efter en timma kom vi på att hon gick för att hämta mjölk.
Vi var så duktiga och pigga (:
Men Emma hade fastnat vid datorn efter att hon hade druckit mjölk och det var jätte roligt att hon inte förstod det med hängläpp.
Sen gjorde vi inte så mycket mer.
Jag tror att Emma såg något på MTV men jag somnade.

Fick väckning halv sju imorse.
Mysigt värre för Emma som fick väcka om mig några gånger xD


Jag och en av Emmas hästar (: Emma står för bilden (: kul ute i hagen puss på dig :*

klicka på bilderna för att se större (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback