1 juni


Imorrn är det avslutningsmiddan på Hotellet det gillas skarpt :D

I veckan har jag typ sex stycken vanliga lektioner.
Igår hade vi en timmas syslöjd först för att hinna allt vi ska hinna sen satt jag med rest arbete fram till lunchen och efter lunchen var vi på teater med skolan så vi slutade mer än två timmar tidigare än vad vi ska 8D
Idag har jag jobbat med rest arbete hela förmiddagen förutom cirka en timma där vid tio när jag pratade med kuratorn och efter lunchen hade vi idrott och syslöjd, det var två vanliga lektioner.
Imorgon tror jag att vi har fyra lektioner på förmiddagen och det är då jag har dom andra vanliga lektionerna för efter lunch så ska musikalarna träffas och se film xD
Sen torsdag börjar jag klockan tolv ute i hedlunda och ska va på övernattning med klassen sen på fredagen slutar vi klockan tolv cirka i hedlunda.
Härlig vecka :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback