glädje...! : D

Igår gjorde jag labben för fysik nationella så då har man gjort färdigt alla nationella proven i NO vilket känns grymt skönt (:
Dessutom har man äntligen fixat bild provet och nu i efterhand kan jag söga att det var värt kylan att gå och möta gunnar igår dock var det inte överdrivet lätt att plugga för att jag fick hans papper istället för mitt. Stödorden på hans papper var ungefär gunnar a och att renässans betyder återfödelse xD
men men provet blev avklarat till slut och jag har bara några få arbeten kvar nu :3
Skolavslutning om 19 dagar!
Nu ska jag gå och äta nånting och försöka få natta att svara i brist på annat


Det va i alla fall en vacker solnedgång igår när jag gick och mötte han :3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback