gud vad rädd jag skulle bli om någon knacka på dörren


filmkvällen kortfattad

jag fick åka moppe för första gången. Nån gång måste ju vara första gången :]
ingen förutom jag och emma ville grilla eftersom att det regnade så vi gjorde hemma pizza istället :3

jag och gunnar blev mörkhåriga :D

när vi satt och åt pizza medans vi väntade på om gunnar skulle komma eller inte fast han sa att han skulle det så blev jag paranoid och självklart sa jag att jag skulle bli jätte rädd om någon skulle knacka på dörren och då kommer gunnar i hallen och gör så att det blev fanta på golvet och att mitt hjärta va utanför kroppen i tio minuter typ xD

sen skrämde han mig igen så att halva min pizza biten hamnade på emmas fot och nathalie höll sig faktiskt vaken fast vi försökte prata med hon sen och insåg att hon hade somnat xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback