I can see the flowers in the sky


Hälsofrämjande skola som man går på så är det inte ofta man får äta sån "mat" som vi fick idag på HKn.
Glass med hemmagjord chokladsås är inte så dumt när man själv gick omkring och va sugen på mjukglass fast hade pengarna inlåsta hemma tillsammans med nyckeln och kameran. Det brukar vara en fördel att ha med sig kameran om man vill kunna ta kort för bildprojektet xD
Men jaja satt och skissade och försökte komma på hur jag ska lyckas fånga den speciella " Lycksele känslan" på bild :/

Har kollat igenom bilder sen i sommras och jag längtar inte.
Jag vet inte vars jag kommer att bo till hösten och jag vet inte om jag har nått sommarjobb i sommar och om jag inte får ihop pengar får jag inte fara till Stockholm och Norrköping. Dock så brukar jag lyckas få ihop pengar på tärna marknaden och loppisar 8D

Jag skulle vilja ha sommar värmen för det är kallt ute. Kan beror på att jag försöker intyga mig att det är sommar så jag går för dåligt klädd (A)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback