snart fredag :D


Tagga helgen! :D
Imorrn blir det grillning och årets första dopp med roligt folk :]
Jag bryr mig inte om vädret, så mycket, för jag ska bara kuta ut tills det är djupt ner med hvudet sen kuta upp igen sätta sig med handduk vid elden xD
Dock vet vi inte riktigt hur vi ska ta oss hem (A)
Sen blir det inte överdrivet mycket sova för att hinna med någolunda tidig buss till umeå för att vara på affärer och kulturnatta♥

Idag har man gjort musikteori prov som gick inte så bra. Tycker inte om när man kommer på vad det är men inte vad det heter eller hur man ska skriva O.o
Sitter och lyssnar på musik och på ett tag ska vi äta mat :3
Vi som har så bra mattider, jag hade glömt att vi inte hade ätit xD

Nu ska jag fortsätta njuta av det härliga sommarvädret 8D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback