for a pessimist i'm pretty optimistic

Hatar det här!
jag önskar seriöst att det bara va blindtarmen eller lungorna eller nånting.
Nånting som dom vet vad det är.
Nånting som dom kan operera bort eller fixa eller åtminstone något som det finns någon medicin mot.

Jag är en person som står ut i mängden för det mesta och lyckas hamna i centrum fast jag är blyg och klumpig. Därför får jag ofta uppmärksamhet för att jag har gjort illa mig eller för att jag gör bort mig.
Jag är även den personen som har en sjukdom som läkarna inte vet vad det är för fel på eller hur man kan behandla det. Dock så räcker det inte med att jag var tvungen opereras som liten och få problem typ resten utav livet utan jag har dessutom problem med mina lungor för att dom är för små.

Allt går så här lagomt överdrivet bra.
Veckan har börjat bra, jag har gråtit på lektion igår och idag. Tro dock ingen märkte det förutom igår när jag började skrika för att jag mådde så illa men det kändes som om jag skulle få ett migrän anfall.
Det går inte att förklara hur grymt ont det gör. Det är sån där smärta som får en att önska att man bara kunde dö.

Jag kan bara säga att jag är grymt avundsjuk på mig själv.
Den personen jag har varit.
Att jag orkade stå ut med allt som har hänt. Att praktiskt taget bo på sjukhus och ha ont typ hela tiden. Att fara på akuten bara för att få höra att dom inte kunde göra nått här i lycksele som vanligt.

Jag mår inte bra nu men jag ska verkligen försöka med det. Jag säger inte att jag ska försöka få det att bli bra men jag ska försöka.
För det är en stor skillnad på bra och att försöka. Jag kommer inte att må bra den här sista tiden på forsdalaskolan så att ni vet om någon bryr sig.
Men jag ska försöka gå dit varje dag så att jag kan gå på en skolan till hösten där jag kanske kan försöka må bättre. Med det här menar jag inte att det är forsdalaskolan som gör att jag mår dåligt. Men jag kommer kanske inte orka vara med mina vänner fast ändå kommer jag vara tjatig och vilja ha dom där hela tiden.

Nu låter det som om jag mår hur piss som helst men jag behövde skriva av mig och jag tycker inte om sjukvården här.
Låter som om vi ska försöka få dom att börja arbeta igen med att ta reda på vad det är (:

Även om jag är tjatig så älskar jag mina vänner och jag skulle verkligen inte klara mig utan er.
Nu låter det där säkert som tomma ord som vem som helst skulle skriva fast jag menar det :3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Säg till i kommentaren om du lägger till bloggen på bloglovin så följer jag din blogg tillbaka! :)

Lägg till bloggen på bloglovin genom att klicka på knappen nedan.


Follow on Bloglovin
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback